Groei & Bloei Breda. Groenactiviteiten voor iedereen die van bloemen en planten houdt.

Groei & Bloei Breda is een actieve vereniging.

Het programma is gericht op onze doelstelling: zoveel mogelijk mensen plezier geven in het omgaan met bloemen en planten.

We organiseren gedurende het jaar tal van activiteiten op groengebied: lezingen, workshops, cursussen, groenmarkt, dagexcursie enz. Er is voor ieder een passende activiteit.

Het jaarprogramma geeft een overzicht van al onze activiteiten.

• Zo hebben we 6 keer per jaar een algemene lezing.
  • Er zijn diverse bloemschikcursussen,  voor beginners en gevorderden.
  • Eenmaal per jaar organiseren we een meerdaagse tuinreis en een eendaagse busreis.
  • De  Tuinclub, Fotoclub en Rotstuinclub hebben daarnaast ieder hun eigen activiteiten.

Maar vooral is het een heel gezellige vereniging waar mensen met een tuinpassie elkaar ontmoeten, inspiratie opdoen en elkaar ook buiten de georganiseerde evenementen soms ontmoeten.

Over al onze activiteiten sturen we onze leden maandelijks een nieuwsbrief en nieuwsflits met  actuele informatie.