De tuinclub nieuwsbrief

De tuinclub-commissie stelt elke maand speciaal voor haar leden een nieuwsbrief op. Tuinclubleden krijgen de nieuwsbrief per e-mail toegezonden. In deze mailing steeds de laatste nieuwtjes over de tuinclub en haar activiteiten.

Daarnaast heeft de tuinclub ook 3 verschillende whatsapp groepen met elk een eigen doel:

Tuinclub informatie

Deze appgroep wordt gebruikt om informatie met de leden te delen. Alleen de tuinclubcommissie kan hierin berichten zetten. Zoals bijvoorbeeld een herinnering voor een lezing of een wijziging in het programma. Leden kunnen niet reageren in deze app, zo blijft de informatie snel terug te vinden in deze app.

Tuinclub Wie Maak ik Blij

Deze app groep is bedoeld voor het aanbieden van plantjes, stekjes, zaden etc. Alle leden worden uitgenodigd om hier berichten in te plaatsen die gaan over dingen die je over hebt en waar je mogelijk een ander blij mee kunt maken. Je kunt ook een oproep plaatsen als je ergens naar op zoek bent. Zo sparen we voor één van onze leden kleine jampotjes. Of je vraagt wie er met je mee wil gaan naar een open tuin of tuinbeurs.

Tuinclub Babbel Box

Deze app groep is bijvoorbeeld voor gezellige praatjes en foto's van dingen waar je trots op bent. Hier mag alles in gezet worden wat te maken heeft met tuinplezier.