Breda

Erbij geweest of gemist?

Kijk met ons mee naar wat er de afgelopen tijd door afdeling Breda is georganiseerd en aan welke activiteiten we hebben deelgenomen. Haal herinneringen op of ontdek wat je helaas gemist hebt aan lezingen, workshops en nog veel meer bij onze gezellige vereniging.

Succesvolle ZNK Bloemschikken

Op zondag 6 oktober deden 58 deelnemers mee aan het ZNK Bloemschikken te Waalwijk. In de ere-klasse streden 14 deelnemers om de eerste plaats en daarmee de titel Zuid Nederlands Kampioen. Na een ochtend hard werken om twee arrangementen te maken en een middag genieten van al die prachtige bloemarrangementen en de demonstraties begon rond 5 uur de prijsuitreiking. Trots kunnen we vertellen deze wedstrijddag weer een kampioen uit Breda heeft opgeleverd. Anja de Graaf werd Zuid Nederlands Kampioen! Op de tweede plaats eindigde Simone Oosterwijk en Angela Snepvangers kreeg een eervolle vermelding door het behalen van de vijfde plaats. Maar er waren meer Bredase successen. Sonja van Meer deed voor de eerste keer mee en behaalde met de 9e plaats in de categorie Semi-Prof/Prof een eervolle vermelding. Tevens mogen we trots zijn op de introducees die op deze dag middels het volgen van een workshop en het maken van een verrassingsarrangement kennis hebben gemaakt met het ZNK Bloemschikken. Het werk van Jacqueline van Oosterhout en Gonny van Fessum werd door de jury beoordeeld met ‘goed’. Gefeliciteerd!!