Fietstocht voor onze leden en niet-leden

Terug van weggeweest…………op zaterdag 22 juni aanstaande vindt de fietstocht plaats.
Wegens gebrek aan vrijwilligers die dit normaliter zouden kunnen organiseren, hebben we samenwerking gezocht met Gilde De Baronie en is voor Groei en Bloei een route samengesteld van ca.30 km.
We verzamelen bij Diny en Piet vd Klundert, inloop vanaf 09.30u waarbij een kop koffie/thee geschonken wordt.
Van 10.00u tot ongeveer 12.00u wordt er gefietst, onder begeleiding van gidsen van Gilde De Baronie.
Onderweg zijn er een paar vertel-stops, maar niet bij horeca. Zorg zelf voor iets te eten of te drinken voor onderweg, als daar behoefte aan is.
We eindigen weer bij Diny en Piet, waar een kopje soep en een broodje wordt aangeboden.
In het verleden fietsten er altijd veel leden mee en ook nu hopen we op een mooie opkomst.
Wanneer: zaterdag 22 juni, inloop vanaf 09.30u, vertrek 10.00u.

Waar: Diny en Piet vd Klundert, Patrijspad 9 in Prinsenbeek.

Kosten: voor leden €10,00 en voor niet-leden €12,50.

Opgeven: aanmelden-activiteit@breda.groei.nl